kroppen är som en dator

hej alla :) kom hem för nån timme sen, åkte hem från skolan pga av en sak (yy
jag har märkt en sak, kroppen är som en dator.. den orkar till en viss gräns men efter ett tag så blir
den seg.. tillslut laggar den ? visst är det så ? eller asså typ iaf ((: 
dagen då..
började med att vi samlades inne i "spegelsalen" där vi sjöng upp & allt sånt. Sen gick vi ner till kommunhuset, där sjöng vi upp våt program för alla kommunarbetare (yy  efter det, fika :D
sen gick vi upp igen till musikskolan & där spelade vi lite barriton :D
ah, sen lunch.. efter det så åkte jag ju hem dåva :) men jag tänkte slänga in lite bilder, de av ju ett tag sen det kom ut lite nya bilder ;D <3


det är höst nu..



jag, saga, natta & Bom?'s huvud ^^



erika älskar denhär maten !:D



det ska föreställa annie&molly <3



ÄLSKA !<3

kommentera gärna
Postat av: Louisa

men varför var du inte med och sjöng i komunhuset för du gick ju bara

2009-10-09 @ 18:54:42
URL: http://louisaannaloveyou.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0