lys lys som den stjärna du är

hellooh :D kom hem från skolan ca 16:10, sen käka och nu sitter jag här ((:
har ansökt om ett konto på videofy me så nu blir det kanske om ni har tur videoinlägg nån gång ?
om min ansökan godkänns d.v.s ^^skolan idag, lika tråkig som vanligt ;p hahaha
senare blir det förhoppningsvis fiilm (a) hooppaaas ! skriver senare vad jag hade på mig osv ^^
tänkte bara säga att jag lever, trött och har ont i nacken, men som sagt , jag lever :D
jag säger nu så att ni vet; imorgon och på fredag får vi se hur det blir med uppdatering för imorgon bär det av till vimmerby klockan 20:00 för att blada i på vimmerby tidning med tjejorna i fotbollslaget :D
är hemma ca 01:00 ((: på fredag ska ju vi (tjejorna i laget & jag) ha ett disco för att samla in pengar till GOTHIA 2010 som det är planerat att vi ska på ;D så då blir det nog ingen uppdatering heller , men vi får se & ni får ju hoppas på att det blir det (aa) ;)  nej nu ska jag inte störa mer, fast ni kanske redan har somnat ?;p
jaja, hejdåå :*


/e

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0