natten lägger sig över dagen

nu börjar det bli lördag :p 40 minuter kvar :)
va rikigt myysigt att kolla på film, 17 again, den rekommenderas ! ^^
blev inte så mkt data, vi gjorde mest annat ;p
känner att jag är sjukt stel i ryggen + axlarna :( usch på't !
imorn är det målilla höstmarknad som gäller, ska sälja lotter för R.I.K vid 12-13, köp lite nu förfan, vi ska ju till gothia ffs :D
men nu ska jag gå & torka bort allt sminket från idag (mestmascara) och sen hoppa i säng :)
börjar faktiskt göra riktigt ont i ryggen såhär efter en hel dag med sittande & tryck på själva stället där jag har ont ;p
nu har jag inte så mkt mer att säga (;

jo förresten, har fått tbx min telefon nu :D
fast dom lagade inte allt :(
menmen, har den ju tbx iaf (y)
men hörreni, godnatt på er, besök bloggen även imorn vettja ? ;D



kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0