diana ..

på måndag kommer jag inte få se min vackra vän:(
helena kommer inte få se sin vackra off varje dag.. det är nånting vi våda vill göra varje dag, se diana ! Diana krieg är den vackraste person man kan tänka sig, tänk att inte få se henne där, så självklart varje dag :s usch tvi.. vill inte tänka påa't..
kommer sakna dig så himla mycket min vän !
jag vill verkligen inte att du ska flytta till åseda skolan men ändå önskar jag dig det bästa. du tyckte ju trots allt att det va jobbigt i klassen din så ..
allt för dig min vackra vän !<3


diana krieg, nu & för alltid !<3


(samma bild fast söta frödeberg finns med ) <3


känn dig saknad, redan nu ! :'/ <3

pusshej ;*


/e

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0