memories last for ever !

jag mådde så bra med er ! jag njöt i fulla drag, kuddkrigen, maskhopp, kort och springa hem för att vi såg en reflex ?;) vi skrattade så tårarna rann, men det va VI !  vi 6..
vi lovade att vi skulle ha fler sådana här kvällar men vi har inte haft det ?:'(
visst, vi har träffats på gården men det är inte samma sak ! allt började med att maria, ebba & julia va med mathilda, sen kom jag & natta in i spelet.. vi 6, vi 6, vi 6.. varför är det inte så nu ?
skratt som bråk, bråk som kärleksbekymmer det va ändå någonting som vi hjälptes åt med, alla 6 ! ingen lämnades ute och vi pratade om ALLT ! bara för att vi går på 2 olika skolor så borde det väl vara samma sak ? vänskapen med er va det bästa som någonsin hänt mig !

minns ni;

*tjejtoan ?

*den äckliga mössan som killarna kastade efter oss ?

*bråket med evelyn & dom ?

*hagadal ?

*minns ni alla skratt & kramar ?

för jag minns allt, lika klart som det renaste vattnet i kranen ! och det bästa är era anikten, era leenden och era skratt ! maria, julia, ebba, natta, mathilda, ni gjorde mina dagar till dom bästa dagarna !<3
ni har nog sett dessa bilder redan men dom kommer igen !<3



precis innan vi tvärvände & sprang hem :'D


en bild på oss alla 6 !<3



(L) maria saknas :( <3


tuhu :')



vi gjorde reklam juh :D<3



precis innan vi skulle nanna kuddee ;'D



sjukt älskade !<3



<3



dela med dig av din snygghet kvinna ! :*<3

as i have said a several times now, memories last forever !<3


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0