skola:)

jag vet att jag har blivit sämst på att uppdatera menmen..
skolan idag va mestadels sämst.. förutom när nättan & becca skojjade till att (dvs såfort vi hade rast) ;Dhaha bilder kommer,.. natta va tvungen att åka hem för hon mådde inte bra :( stackars honey !<3 skolan har väl annars varit ganska bra dom här första veckorna :D
vi får se när nästa uppdatering kommer ;p
pusshej mina kära vänner !<3

(i fredags) ingen kan ha finare vänner än jag för alla dom finaste vännerna tillhör mig :D
anni tv och saga th ;D<3


outfitbilder till mina snyggingars blogg som snart skall skapas :D


idrotten, johan gömmer sig bakom kevin ^^



älskar dig min flumbanan !<3


ehm, vi är ju av en annan sort än alla andra vi ?;D<3


du & jag <3

nu är min data damp :p fast den är ny (a) fast det blir ju så när man har trådlöst (y)
kommer fler bilder ^^

/e

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0