19 april 2010


ph_ by me .


höööjsan, kör på en jossan hälsning där..
kom hem från skolan ca kvart över tre, käkade och fastnade framför tvn.
dagen har varit heeeelt okej! började med att jag inte visste vart ekeberg ligger, så fatima och emelie fick komma och möta mig, sen gick vi hem till fatima, som förvörigt hade det jättefint hemma hos henne!
där hjälpte jag dom med hårstyling och efter det började vi vandra mot metropol..
först hittade vi inte vägen, men sen hittade vi liksom!(:
när vi kom fram så hittade vi inte vart vi skulle gå in, så vi kom för sent och var tvugna att springa in mitt i hela "föreläsningen".. vi tog oss också en titt i RockArkivet, riktigt många härliga skivor och grejjer där du!

efter lunch tog jag mig en promenad med Jonatan och Viktor, mys på det!
efter promenaden blev det äö i två timmar, grymt kul! (n)

nu ska jag gå och byta kläder, för äänääää och hennes mammi kommer snart och hämtar mig, då vi ska åka och kolla på vår fotbollsträning.. jag berättar senare varför JAG inte är med.. ;)


bye


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0