du är inte som förut



du är inte som förut, minns du mig ens?
det var du och jag mot världen, vi var oslagbara och du var mitt allt!
när du lämnade mig stog jag ensam kvar, min enda tanke var: vad har jag gjort?
jag tänker att jag borde ha kämpat mer, det här är mitt fel.. jag har förstört mitt egna liv.
jag vet inte om jag klarar det här mer, att se dig vara någon annans bästa vän, för du är inte min längre..
jag hoppas att johanna tar vara på tiden med dig, att hon älskar dig mer än jag gjorde, om det ens är möjligt att älska någon så mycket.. du var min bästa vän, och just nu faller tårarna, de faller av saknad, saknad av min bästa vän.






kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0