I have returned to save the day!


bjuder på en bild sen julafton hemma hos moster Eivor då jag tar emot mitt paket med 2 kg godis! :)


hej på er!
jag sitter här och väntar på att Wallander - täckmanteln ska börja igen.
städandet gick ganska bra och det tog väl ca en och en halv timma, sen fikade vi i typ en halvtimma.
jag måste bara nämna en grej.. R.I.K f15 är det bästa laget! vi har så sjukt kul tillsammans och jag vill att ni ska veta att ni är heelt otroliga tjejer! ta vara på det!


imorgon är det skola och jag är ganska sugen på det faktiskt!
direkt på morgonen ska vi gå till RockCity [metropol] och kolla på någon samling, det blir nog skoj!
nu börjar det, gotta go!



bye


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0