trötttröttaretröttast

amen tjena vilken snygg rubrik det blev då.. den lät faktiskt bättre i hjärnan!
träningen gick bra, eller ja hur man nu vill se på saken..
jag krockade två gånger så jag har ännu ondare i båda knäna, fick mig en fläskläpp och blev stämplad!
men jag ser det positivt, jag vet ju att jag lever, och det är ju bra!

imorgon ska jag troligtvis åka in till vimmerby och lämna in telefonen som har fått totaldamp..
touchen funkar inte, den slocknar aldrig-vilket resulterar i att jag måste ladda minst en gång om dagen, 
den hänger sig 24/7 och när touchen väl funkade så stängde den av sig så fort jag skulle ta kort,men det gick hur bra som helst att filma? liiiite annorlunda kanske -.-
cptelefon..

men hörrni, jag känner att huvudvärken som legat och krypit i huvudet hela dagen är påväg att bli starkare, så jag tror det är dags att stänga av dumburken och lägga sig i sängen med en telefon framför näsan och lite härliga tankar i huvudet! :) jag skriver ju mer imorgon såklart, toddiloo!




puuuss


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0