-

mim statistik har sjunkit med 20 besökare på 3 dagar. jag orkar inte blogga, man har liksom viktigare saker för sig såhär i augusti månad. jag tar upp bloggandet ordentligt snart igen. jag LOVAR!
dagen spenderades i alla fall i Tabergsdalen där min kusin Tom Nilsson och min andra kusin Evas kille, Tomas Karlsson körde lite Rallycross. Tom hade antagligen ingen turdag men JAG tyckte han var toppenduktig ändå. Tomas körde också suveränt och kom 2 i sin grupp. Imorgon är det en ny tävling för båda 2, lycka till!

bilder och filmer kommer antingen få upp här om några dagar eller så kommer jag länka till toms hemsida där ni kan kika på dom ifall han skulle ha några. (med andra ord hoppas jag på det så jag slipper lägga upp dom 1 och 1*blink*) ha-ha. jag tycker ni ska kolla in på hans hemsida. för den är awesome! det är faktiskt Tomas Karlsson (som jag nämde tidigare) som fixat den. det ni!
hä-hä.

nu blir det sängen. chiiaao.

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0