back to old times



phs_ old. (plus att första bilden ser ut som *** men den bjuder jag på!)


kollade nyss klart på Las Vegas och innan det One Tree Hill. tjöt lite till one tree hill och blev jävligt förbannad när Las Vegas slutade med (fortsättning följer)
jag blir såååååååå arg! man vill väl för sjutton gubbar inte vänta 24 h innan man kan se fortsättningen.
klart jag förstår att dom vill att folk ska kolla imorgon också. men nu kan jag ju nästan slå vad med någon att jag kommer missa det imorgon bara för att jag är så desperat av att se det! morrr.

skoldagen var precis som vanligt. helt okej. gick ner till centrum med anniepannie och jossanbossan. lunchen bestod av skratt, en pariserbulle och godiskulor. HAHA. 
ikväll måste jag skriva klart min artikel och göra klart min textsammanfattning. iinte kul. 
nu ska jag springa ner till affären. skriver mer senare.  



kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0