happiness.


ph_ jaaaaaaaag



dagen har spenderats i skolan med fina vänner. sen direkt hem och slänga i sig lite food för att sedan glida upp till hultsfred för ett såkallat begravningsmöte på hultsfred begravningsbyrå. uscha.
det bästa med allt det här är att världens bästa underbaraste arvid spenderar helgen här. myyyys!
ja, syster och svåger är såklart här också. dom har typ förvisat mig från mitt rum. så för tillfället är mitt rum övervåningshallen där också syster 2 sover fram tills typ måndag? äre någon som har lite plats över i sängen och känner sig ensam någon dag så slaggar jag gärna där en natt eller så ;)

deäfint. nu har vi precis ätit hemmagjorda piroger, bäddat sängar och nu myser alla utom jag framför tvn. ihih. 
mina öron slår lock hela tiden hallå!?
och det är INTE bra. för imorgon spenderas förmiddagen på G&B arena med fotbollsgirlsen och kvällen/halva natten med världens finaste flickor och pojkar(antar jag?) i hultsfred. fiiint!
förlåt för den dåliga uppdateringen. jag kommer att bättra mig efter allt med det som hänt nu. promise.
nu ska jag leta reda på en plats i vardagsrummet med alla andra mysfisar. pussN

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0