jag kom och jag gick men jag minns fortfarande dina vackra ögon.

alltså det här med rubriker är svårt? jag får börja skriva lite tråkigare rubriker helt enkelt! kolla vad klockan är. häh. andra och sista gången på mitt sommarlov som jag går upp innan 7. (för jag gick faktiskt upp kvart i 7 idag) eftersom runt 8 måste jag ha packat. ätit frukost och satt upp håret i en knut igen. vilket kan ta sisodär en kvart om det ska tjura rejält. haha. och som ni kanske har fattat så mobilbloggar jag så det är därför jag inte slänger in några bilder i inläggen som poppar in sent/tidigt om dagarna. det är verkligen toppensmidigt det här med wi-fi! (för er som inte vet vad wi-fi är så kan jag förklara det som att man går in via sitt egna, eller någon annans trådlösa nätverk. man behöver vara ganska nära nätverket och ibland behövs lösenord för att logga in via ett nätverk.) men nu skriker både min och hundens mage ikapp så jag får väl ta och mata dom båda. tsss. ha det bäst.

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0