maybe someday we'll meet and fall inlove.



bjussar på två typ somriga bilder.



alldeles fett snart springer jag upp på rummet. flätar håret, smörjer in dom nyrakade legsen, plockar fram kläder och ställer tre olika alarm för att jag ska palla kliva upp. ha.ha.
jag bloggar nog lite på morgonen, tror jag. men ni kan ju inte kräva fööör mycket av mig.
skrattar lite smått.

07:16 står jag right utanför världens bästa helena och möter upp henne innan vi glider ner till busshållsplatsen där vi möter upp saknade saga. myys på dessa brudar!!
när bussen väl kommer sisodär 07:26 så åker vi med den till målilla där vi hoppar av och hämtar upp nathalie. efter det så hoppar vi på the next buss för att sedan gå av vid hagadal i hultsfred och vandra dom 500 metrarna fram till skolans dörrar där våra mentorer väntar på oss. hä-hä. det blir nog gräjt.
just nu tänker jag gå och snyta mig. godnaattt!!

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0