men hej hösten..


Ph_ yesterday



angående förra inlägget.. det var ett skämt. ni fattade det va? jag ville bara göra det klart för alla. haha.
för tillfället sitter jag och lyssnar på nya kärleken John Mayer. kärlek till honom!
ute är det molnigt som tusan och det regnar och kommer lite sol om vart annat. typ som mitt under hösten. så jag säger bara - hej hösten.. -
gled till oskarshamn i systers bil som vi för tillfället lånar av henne pga fett stora problems med peugeoten.
den är rätt nice faktiskt. Hälsade på sjuklingen som mår bättre än igår. hoppas hoppas hoppas x3000 att det håller i sig!
kanske slänger upp en dagens senare. nu kör jag på nayz music och soft.


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0