Please mom, can you tell me a bedtime story from heaven?

Eftersom jag har varit så väldigt duktig idag så fortsatte jag i samma bana och bakade en kladdkaka runt 8 tiden. Mums. imorgon vet jag inte riktigt vad som händer. det blir antagligen inget vårdcentralsbesök, utan jag ska bara beställa tid om jag inte mirakulöst mår bättre imorgon. Och sen ska jag laga mat, ta hand om hunden och duscha. Ge gärna förslag på mat, jag har verkligen ingen aning om vad jag ska tillaga. Haha. Nu är jag aningens sugen på en isglass för halsen och en härlig tidning, men jag har inget av dom i närheten så jag får nöja mig med täcke och kuddar. hoppas ni sover gott och länge. Godnattt.

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0