1 december

nu är jag äntligen hemma, jag har hunnit äta och plocka upp några tomtar också. mycket fint!
idag är det den första dagen i den sista månaden på året. det betyder att det snart är påväg att gå mot sommar igen. sommaren i mitt hjärta! men innan det blir sommar igen vill jag åka utomlands. verkligen!
tänk er att vid den här tiden kunna ligga på stranden och sola, springa runt i bikini, shorts och linne!!
underbart!

imorse när jag gick hemifrån stog termometern på 10,2 minusgrader. nu står den på 14,4. majjgadd. jag kommer frysa ihjäl innan den här vintern är över, that's for sure.. bjuder återigen på några sommarbilder.



sommarbilder och sommarbilder kanske det inte blev. men dom är från min sommar iallafall :$








(btw, det blir nog inga bilder idag, antingen imorgon eller i helgen. tidsbrist.nu!)

kommentera gärna
Postat av: Hanna Skattberg

sv: varsågod!

härligt, jo jag mår me bra(:

2010-12-01 @ 16:44:07
URL: http://hhannaskattberg.blogg.se/
Postat av: ronja

fin header :)

2010-12-01 @ 20:29:37
URL: http://byronja.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0