16 december - 8 dagar kvar

hej på er. hur har ni det? här är det bara toppen, matteprovet kändes ganska bra trots allt och jag slutade tidigt. bra dag. så fort pappsen kommer hem blir de käk, sen ska jag packa ihop lite grejer och åka iväg till en tjej som heter amanda. hon ska fota mig och sen ska vi se om vi kan använda någon av bilderna till min nya header.
kallt, men det blir nog great! :)

just nu känns det mesta upp och ner, bak och fram och lite som en berg&dal-bana. men ändå känns det. bra. liksom. nån som förstår hur jag menar?
jaja. det blir nog bra! he-he. ha en toppenbra dag, för nu ska jag mysa ner mig i soffan. eller nått. hoho. tjillevipp!







phs_ två coola luciabilder.

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0