20 december - 4 dagar kvar!!

hej på er. börjar ännu ett inlägg med "förlåt för den dåliga uppdateringen!"
det bättras nog snart. men jag tappade verkligen all inspiration någon gång för ett par dagar sen. bloggtorka med andra ord. skoldagen har varit sääämst!
sjukt tråkig, dryg och helt konstig. det enda bra var antagligen lunchen. he-he.
morgondagen känns inte lockande någonstans. enda anledningen att jag går överhuvudtaget är att jag har massa fika som ska med till skolan imorgon. ja, och ätas upp ska det ju såklart göras också. där.
så därför måste jag gå. fika är liksom de bästa som finns!

ikväll har jag bara vilat. hostan har inte gett med sig alls, huvudvärken ligger fortfarande kvar som ett moln över mig som den gjort den senaste veckan. uusch! och sen drog jag iväg och tränade lite fotboll. kaanske inte var det bästa jag gjort i mitt liv eftersom jag inte mådde så bra, men wattahäck. livet går ju vidare liksom!
snart är det sommar igen, då är livet uuuunderbart igen! jag  H  A  T  A  R  snö... bjussar på ett par helt random utvalda bilder för att göra det här inlägget eettt snäpp kuligare. alla bilder fotade av MIG.
tack för mig, pussochhej leverpastej










all rights reserved - Erika Söderberg




kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0