åt helvete med iddisen!

det finns gånger då jag verkligen tänkt att jag skiter i det här. jag SLUTAR BLOGGA. stänger ner bloggen och glömmer den. vet ni varför?
jo, för att det finns såna otroliga idioter omkring mig som jag ärligt talat känner för att spotta i ansiktet för att sedan skratta åt hur patetiska som är. det är dom personerna som får mig att vilja sluta blogga, men jag fortsätter, jag tar skiten, jag försöker alltid se allt det positiva i det hela.
JA, jag har levt ett annorlunda liv, vissa vet andra inte, det är en PRIVAT sak, men SO WHAT? vi lever väl i 2010 eller? varför är det MIG ni hackar på, skriver anonyma kommentarer till och så vidare när det var JAAAAG som blev DRABBAD? kan du/ni som håller på och tycker ni är så jävla roliga vara så himla snälla och förklara det för mig? helst face to face. 
och om ni är så jävla sugna på att snacka skit, säga elaka saker till mig, slå mig eller vafan ni nu känner för att göra. KOM TILL MIG, säg det till mig, gör det mot mig, FACE TO FACE.   

ärligt talat så är enda anledningen just nu till att det inte står "den här bloggen finns inte längre" när ni knapprar in hejjerikaah.blogg.se varje dag är alla ni fina läsare, som läser för att ni vill och för att ni tycker om min blogg.
ni är underbara!




kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0