funderingar såhär mitt i veckan. typ.

jo det är såhär, jag tänkte att jag skulle köpa mig en såndär klädhängare nivet. en stång på hjul typ. någon som fattar? ha-ha. äh. kolla bilden under ist..

en sååån. vad tror ni om det? tror ni jag blir lite ordningssammare med mina kläder då kanske? sen ska bara rummet göras om också så passar den utmärkt!
sålänge får den vara lite off/omatchande i mitt rum. men det gör ju inte så mycket om hundra år.
he-he.

kommentera gärna
Postat av: madeleine

hahah vet att jag är lite konstig och frågar nu för två år sen. Men vet du namnet för en sån klädhängare?

Svar: Rigga tror jag! ;)
erika

2012-06-18 @ 19:06:48

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0