Fysik fysik fysik fysik fysik fysik. jag v...

Fysik fysik fysik fysik fysik fysik. jag verkligen ogillar fysik. speciellt med den läraren vi har. nyss bestämde hon att vi inte får sitta som vi gjort i 2 år. hon är ny och extremt irriterande. alla trivdes jättebra som vi satt innan och det var helt okej ljudnivå, men ändå så ska hon plötsligt förstöra allt. jobbig tjej! och om man säger såhär.. dagen kunde ha börjat bättre! vad som hänt kan vi ta en annan gång, det är inget allvarligt iallafall, bara en aaaaning klantigt av mig.. ha-ha. men nu ska jag återgå till den här dryga och inte så lärorika lektionen. ha en toppenbra dag!


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0