Hej på er. Flera dagar utan någon speciell...

Hej på er. Flera dagar utan någon speciellt bra uppdatering. Forgive me? However, sitter i soffan och hostar och skriver ett par ord om vartannat. Försöker kolla lite på tv och läsa ett par sidor ur elsas värld också. Hm. Kanske borde jag välja en sak att fokusera på istället? He-he. Fick en ny telefon igår också, VÄLBEHÖVLIGT! jag är himla glad mot pappsen idag, han är snäll han. HTC desire blev det. N ö j d! Fick lite annat också så klart. Nu ska jag slå mig ner under en filt och läsa lite, sen ska jag packa lite för imorgon drar jag till the Capital of Sweden,.nämligen stockholm. Mycket fint! Pusspuss


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0