Nathalie Schutermans höga priser

har ni någon aning om vem Nathalie Schuterman är? jag nämnde henne i förra inlägget. för ett par månader sen så var det ett himla liv om hennes dotter Chloé som är en aning bortskämd. (ja, jag är lite avis, vem skulle inte vara?) hur som helst, jag kikade in på hennes onlineshop nyss och trodde jag skulle ramla av stolen.



vad sägs om en sjal för 1996 kronor? låter det lockande, eller känner ni redan hur det bränner i plånboken?
vi går vidare till ett nååågot högre pris.. en enklel clutch, 10.000, TIOTUSEN KRONOR!? min enda tanke var 
"ursäkta, är det verkligen folk i stockholm som köper en lite miniclutch för det priset?"
men det var inte allt...
 

..för när jag kikade vidare lite så hittade jag det här priset

oj oj oj! med risk för att det här inlägget ska få mig att låta som en uteliggare eller liknande (ey, homies, ta inte illa upp, jag diggar er uteliggare som pallar med det livet!) så skriver jag bara, o m g, känns lite smått överdrivet.
skulle någon av er verkligen kunna tänka sig att köpa en liten väska för 10.000?







och för att göra en sak klar för alla vill jag bara säga att jag menar inget illa mot nathalie schuterman, de flesta kläderna är snygga och hon har säkert jobbat hårt för att uppnå det hon har lyckats med i livet. men det känns lite för hollywood/LA/Upper East Side för mig.

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0