there's two types of guys out there, the one's who can hang with me and the one's who are scared

hej på er. det får bli ett enda relativt kort inlägg idag eftersom jag strax ska ner och fixa käk, sen måste jag fixa mig och dra iväg till kyrkan! om 4,5 h är det dags för mig att skrida fram på altargången bakom två otroligt vackra lucior. jag längtar samtidigt som fjärilarna rusar i magen. precis som det ska vara!
det kanske kommer ett inlägg till ikväll och förhoppningsvis har jag fixat en tjej som kommer fota lite under kvällen. men jag lovar inget. i vilket fall som helst så får jag väl fråga någon annnan om jag kan få låna bilder av dom. men nu måste jag sticka. pusss

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0