Dec. 12, 2010

hej på er. dålig uppdatering idag. i know.
steg upp runt halv tolv, drog på mig lite kläder och åkte iväg till kyrkan och hade sista Genrepet innan Mörlundas omtalade luciatåg imorgonkväll.
det gick superbra.
när jag kom hem så lagade vi mat, panerade citrontorskblock i gräddsås med potatis och grönsaker. muums!
efter det har jag mest tagit det lugnt, kollat på film och bara njutit av lugnet.
men nu har jag inte mycket mer på hjärtat utan jag slänger istället in några bilder som nån av er säkert kommer hitta nått att gnälla på. jag har bara en sak att säga.
BRING IT ON!







mittenbilden: NEJ. jag kör INTE med dubbelmoral här, jag gillar inte snö. snömätaren är ENDAST en trädgårdsprydnad!




kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0