you're beautiful to me

blev varken bilder eller uppdatering idag. haha. jag är inte så bra på att hålla det jag skriver känner jag..
hur som helst så kommer det komma lite andra random bilder sen. som inte är från idag alltså.

jag har verkligen haft kanonkul på Boda Borg idag! även fast man kanske inte klarar så många eller så så är det ju ändå riktigt kul med själva utmaningen att verkligen vilja klara det. jag och mina två kompanjoner klarade endast två banor helt och hållet, men vi var i sista rummet och klurade ut flera andra fast vi inte hann med att göra dom. men det var kul i alla fall. och det är ju det som räknas!






ph_ sommarkänsla // all rights reserved erika söderberg

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0