-------------------

rubriken står för *erikagillarrubriken*

Här nere/uppe i småland har vi cirka 22 minusgrader och runt en halvmeter snö skulle jag tro!
jag ska snart gå och göra mig lite frukost, klä på mig och gå till syster.
Jag ska vara barnvakt åt lille arvid en stund, min älskling är han ;*
underbarare unge får man faktiskt leta efter, och han har hela 7 tänder uppe och 4 stycken nere!
så himla gullligt!                                                        
jag kör på mjukisbyxor, en tjocktröja och helt osminkad med en slarvigt uppsatt knut tror jag faktiskt, I like it!
men ni får ha det så bra i vinterkylan, och drunkna inte i all snö! ;)



/erikoo
     

kommentera gärna
Postat av: Jacqueline/ en av de som driver moiettu

Hejhej! Skitbra blogg, tjejen! Keep working :D

Hur mår du? KRAMAR! :)

2010-02-22 @ 19:09:05
URL: http://moiettu.webblogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0