designskola (:


just follow the pictures (:



ändra från 870 till 930, så har iallafall jag (: ni märker ju själva hur ni vill ha det, men detta ändrar alltså storleken på själva bakgrunden, som är bakom headern :)
det är HELT upp till var och en, sen kan ju inte jag vet er storlek på header o.s.v men ett tips, kolla upp storleken på headern och gör Wrappern 20 storlekar större (:
så om er header är 800, gör wrappern 820 stor då ;)



nu ska du följa bildens instruktioner!

välj din bild som du ska ha som bakgrund, ändra storleken till 1000 och ladda upp (:

OBS -> när du väl fått dit din bakgrund på bloggen, så kan inte JAG garrantera att det kommer bli snyggt och prydligt, för det beror precis på hur kanterna ser ut på din bild :)

när du tryckt på "Ladda upp bild" så kommer din bild komma upp i miniatyrform på vänstersidan, klicka på den två gånger (: följ sedan bildens instruktioner här nedan!




gå in på Stilmall igen, och där ska det se ut typ såhär..

den text som är blå här ovan, precis där ska du klistra in den "bildadress" du kopierade nyss, se till att ( & ) finns kvar
när du klistar in texten, den ska alltså hamna INOM paranteserna! (:
sedan ska det se ut på ett ungefär som på bilden ovan :)

här har ni en bättre bild på VART ni ska klistra in bildadressen ;)

förhandsgranska INNAN ni spara så ni vet hur det blir (: annars är det bara byta bild & göra om ;p
om ni inte hittar någon bra bakgrundsbild som ni bill ha, så får ni LOV att använda dom bilder som jag lagt upp i inlägget innan här, (:
" TACK ERIKA! " :d <3
hihi, äre nått ni undrar över så FRÅGA! :)

lycka till! ;*





/erikoo <3



kommentera gärna
Postat av: rumptott

haha eeh tack så mkt =P så gulligt av dig =D hehe.. ska vi se om jag lyckas hörre du =P hehe..

2010-02-08 @ 22:05:04
URL: http://imissmymom.blogg.se/
Postat av: rumptott

drömma kan man ju =P hm hm.. eeh haha lyckas jag inte e de du som får komma hit imorgon o hjälpa mig =D hehe..

2010-02-08 @ 22:08:08
URL: http://imissmymom.blogg.se/
Postat av: Jenny <3

Hahah jag fivade bakrunden men inte hadern XD kan du hjälpamig (A) <3 ?

2010-02-18 @ 15:40:52
URL: http://prettygreen.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0