******

godkväll (:
tänkte bara informera er om att träningen gick superbra, vi sprang över en äng i typ en halvmeter snö ;p
haha, det är härligt, vi kommer vara sååååå heta i bikinis i sommar! :o
efteråt drog jag till sis, therese och kollade beck (: den va faktiskt ganska bra, lite annorlunda mot dom andra bara.
nu är erika trött, nu ska erika sova (:
blir bombad på msn så jag pallar inte, vi hörs imorgon så jag kan framföra hur jag känner mig efter kvällens träning :p
hahah, hejdå sålänge sov så himlans gutt! ^^

ph_ alovelyhorse,


/erikoo<3 

kommentera gärna
Postat av: DONKEN

hahaha ja det får du läsa. :P hahaha.. det är klart nu om du hinner. inte så långt heller. men roligt som fan. ;) hahhaa...

2010-02-10 @ 23:11:50
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: En isprinsessa

Sv: Okej :). Skola sen träna och vara tränare i en park på stan :)

2010-02-11 @ 14:07:37
URL: http://enisprinsessa.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0