hej mitt vinterland, nu är jag här.

rubriken stämmer, jag ÄR här =)
vaknade vid halv elva typ av att jag fick massa sms och så ringde någon? -.-
snart stänger jag av telefonjävelen på nätterna! synd bara eftersom när jag VILL vara vaken längre in på nätterna så är jossan min underhållning (närhonintesomnar) och då är det ju inte så kul att stänga av telefonen.
nog om det. det snöar idag igen och mer väntas.. *suck*
dagen kommer väl vara lika tråkig som alla andra dagar typ, eller så kanske det händer något det kan man ju aldrig veta ;)
nu blir det frukost, släppa ut lisa och sen mysa framför tvn eller här och vänta på att jossan ska bli klar, hon är och klipper sig(A) så jag väntar på att hon ska bli klar så jag kan få se resultatet =)
men vi hörs senare tycker jag!
later humans, :*



jag saknar er! <3




/erikoo

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0