I have sunshine when you smile

ChaCha bloggen, eriiikoo här (a)
nänä, skoja bara ;d sitter här i klassrummet och ska skriva en bokresencion (stavning?)
vi har annica, som sitter här på andra sidan bänken och har inte en aning om vad jag sysslar med, hähä^^
tror jag ska stanna med jossan en stund nu efter skolan, men vet inte.
det va ju ett tag sen så det är klart man vill det liksom!
dagen har varit sjuuukt seg, har haft ont i huvudet och i magen och bara varit allmänt trött, dags för en ordentlig måltid kanske? typ kinarstaurang! =D nejmen jag borde nog börja äta ÄNNU mer till frukost, äter faktiskt inte så mycket, kan liksom inte? ;s 
jaja, igårkväll fixade jag Jessicas blogg, idag blir det fixa Nattis header och Jennys hela blogg, fullt upp! =) 
slutar om tio minuter såg jag nu, hääärligt!
hahah, magen kurrar och det låter jättehögt, hihihi :$
måste dra, hörs senare!
you know I love you :*


/erikoo<3

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0