if god was one of us.

hej alla vakna människor.
dagen började hos min otroliga systerson arvid, han är bäst :*
vi lekte massor och skrattade en hel del! sen drog jag hem och käkade, sen var det dags för träning
och där kom vi fram till att vi skulle bli 4 stycken? :o
plus johanna då, så fem, liite dåligt sådär eftersom vi har match mot serieledarna på onsdag!
men jag vet inte, dom kanske är iväg allihop och åker skidor eller nått?
jaja, min klubba är borta så jag spelar med den gamla, som är tung och jättedålig -.-
mums på det eller så ..
Jag har lånat systers PhotoShop-bok på 474 sidor som jag har suttit och glott i ett tag, ME LIKE! =)
jag har faktiskt lärt mig massor, och ni ska få se några resultat :>


skulle likna något som hette Hollywoodglans, men jag tror inte jag lyckades? ;)



softskin, väldigt lite dock! (:



tre bilder i en, =)



tre bilder i en ^^
aja, det får räcka för idag, nu blir det sms och mys i sängen med en bok tror jag, hörs imorrn ;*




/erikoo

kommentera gärna
Postat av: joo

ska mascaran oxå me elr? ;p

skojja <3

2010-02-22 @ 23:56:40

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0