My friends say I'm a fool,

to think that you're the one for me.


hej sweeties, kom hem från öland vid 23-tiden, lite segt sådär..
förlust tyvärr, men jag tycker vi är bäst på att fortsätta kämpa, hur mycket vi än och sen ligger under med, bra tjejer, det är det som räknas!
orkar inte skriva så mycket mer, jag önskar sandra lycka till med foten och skidåkandet imorrn och resten av veckan ;)
nu ska jag gå och borsta tänderna sen hoppa i säng, och jag är ledsen om jag förvirrade er med mina sluddriga meningar, men jag är galet trött =)
så godnatt, sov så gott!



ph_ 1&2 Jag och syster, såhääääääär stenigt coola asså! :o <3






/erikoo


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0