one step at the time .

Hej alla bloggläsare.
Vaknade vid 8 tiden (?) liite tidigt sådär, sista dagen på lovet och allt ..
Drog iväg och tränade vid 11, det blev bara en halvtimme för Lennart skulle iväg tror jag?

Nu är det musik och bloggning som gäller.. Utanför mitt fönster bara rinner det vatten, snön håller äntligen på att försvinna (förhoppningsvis) och det har regnat lite. Kanske får vi en grön sommar iår?
Det skulle vara skönt, efter den här långa, snöiga, kalla vintern!
Jag sa att det skulle komma upp nån bild från gårkvällen, men vi får se, det var ganska spårade bilder ;)
haha..
Hur som helst så kommer det lite bilder som jag ska ut och ta sen, bara så ni vet.
Nu ska jag gå, ha det så bra!
be good people ¥


ph_1
mitt namn på fjärdeplats på google
ph_2 min blogg på andraplats! ;>



/erikoo





kommentera gärna
Postat av: mikaela

sv; det är så sjukt snyggt verkligen, ett stort + till såna alltså, jag älskar dom! och dom är sååå sköna med!

jag förstår det, blev jag också nu när jag såg dom på bild =) är det fred perry eller, vad är det för märke? :)

2010-02-28 @ 17:07:27
URL: http://miikaelagunnar.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0