snö, snö och lek

knaas på rubriken ;>
hemma från träningen nu, ganska skojsigt sådär.
vi spelade lite det sista och det var så himla kuuuul, fatta vad jag har längtat! :')
och brudarna asså.. kyss på dom så himla härliga! :*
resten av dagen kommer nog spenderas utomhus, med lisa, och kanske någon mer, i snön?
jag menar nått måste man väl ha den till, så varför inte dra iväg och åka pulka eller dränka lisa i snön? =D

igår kväll var jag ute och lekte med lisenfisen i snön på trädgården, mysigt värre! fast lisa satt 99 % av tiden I knät på mig så jag inte kunde resa mig, och jag tänkte visa några bilder så kanske ni förstår varför hon ville komma lite högre upp ;d mahah ..



ph_1, jag och lisen
ph_2, hjärtat
ph_3, jag och lisa, dålig kvalité .


/erikoo


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0