som new things, to the new style.

hej, jag ska snart hoppa i säng, för jag har massa huvudvärk och är allmänt trött!
men jag lovade er lite bilder på vad jag köpte idag så, here they are =)


Dessa minst sagt snygga tights kommer från MONKI, en ny favoritaffär kan jag säga!

Tights @ Monki - 249 kr
Tröja @ Gina Tricot - 99 kr ?







samma tights som innan. jag älskar det där i ryggen på tröjan :o

Tröja @ BikBok - 149 kr ?





linne + tights @ Gina Tricot - 99 & 129 kr (? ;s)





och mina nya skor, KÄRLEK VID FÖRSTA ÖGONKASTET! ♥



love, love love!!
köpta på Skokällarn - 600 kr (:
köpte två par jeanstights också, men jag orkar inte lägga ut bilder på dom, godnatt!


(p.s texten är cp, det blev nått lustigt..menmen:) )





/erikoo



kommentera gärna
Postat av: ida

jag bara älskar skorna ;o <3

2010-02-26 @ 23:50:50
URL: http://idasignekristina.blogg.se/
Postat av: Lilli

fett snygga skor! bra att du bestämde dej för att köpa tajtsen från monki sen dom va assnygga på dej ;D<33

2010-02-27 @ 14:41:24
Postat av: mikaela

åh älskaälskaälska lacktights, + sjukt snygga skor!:D

2010-02-28 @ 16:29:12
URL: http://miikaelagunnar.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0