sometimes It might knock me down

halloojjsan (:
jag är supermega jättetrött, men FINALEN av Paradise Hotel är ju ikväll! =D
mums på det ;*
skulle varit "vinterfriluftsdag" imorgon, men den här sabla vinter förstörde (:
här nere har vi nämligen halv storm, och den beräknas fortsätta hela morgondagen också -.-
det blåser faktiskt en hel del här. jaja, jag ska återgå till tvn nu faktiskt,
men först --> JAG HAR ETT PROBLEM!
jag funderar på om jag ska bli riktigt mörkt blond istället för såhär ljust?
för det är så fult och jobbigt med utväxten (som jag förövrigt inte borde ha) eftersom jag är blond som en barbie egentligen ;) men sånt är livet, så nu ska NI hjälpa mig, ska jag behålla min blonda kaluffs
och därmed färga oftare (så håret slits mer och mer) eller färga åt det lite brunare hållet och slippa utväxt? (:






/erikoo<3

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0