a bag in my back?

fråga mig inte varför rubriken heter så?
det här blir inget långt inlägg, för jag har haft en SKITDAG!
sugig dag i skolan, typ slogs med bv? ;p HAHA, inget speciellt seriöst, men vi va kanske inte
bv just då ;) men nuså ..
sen innebandy, ont i knäet & ryggen asså ..omg!
jag har så J***A ont, ni fattar inte :'/
jag menar, jag är liksom inte mer än 13 ½ år gammal, och har ont i ryggen? inte bra .
så nu ska jag lägga mig i soffan, se ifall jag klarar av att göra lite yogaövningar, som ska vara bra för ryggen såklart (: ha det såhääääääär bra sålänge (yy
ppuss på er sniggingar :D <3



ph_1 . jag,
ph_2 . jag & joussan <3




/erika <3

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0