AWARD.

jag fick min award av syster Therese, läs hennes blogg HÄR! :D 

Med detta award följer lite måsten.

Lägg in det på din blogg.
Länka den till den du fått det av.
Berätta sju saker om dig själv.
Välj sju bloggar att skicka det till.
Länka till dessa bloggare.
Lägg en kommentar i deras blogg om att de fått ett award.


**

1. jag har världens finaste vänner!<3
2 jag klarar mig inte utan Data, Kamera, Mobil & VÄNNER!<3 
3 jag hatar ganska många :o 
4 jag är mörkrädd :/
5 jag är olyckligt kär ;)
6 jag avgudar solen!
7 jag saknar helene otroligt fucking mycket.. <3 

Jag ger min award till


Natta
mathilda 
amanda rebscher
amanda karlsson
anna andersson
elin ståhl
annie ström 

lycka till! :)

kommentera gärna
Postat av: Eva

Du har fått en blogg award av mig :)

2010-01-27 @ 19:32:56
URL: http://playwhite.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0