dagen går fort.

hejsan (: Här kommer lite uppdatering.
dagen började lite smått med Kemi, tråkigt som in i *******..
sen blev det stress upp till engelskan (som vi kom försent till) första dagen, och jag och min lilla sötnos nathalie lyckades komma försent, BRA erika&nathalie! :D
och när vi lämnade ännu en tråkig lektion så blev det ääännu mer stress & upp till ÄÖ:n, som va lika tråkig som vanligt ^^ sen va det lunch [ost&skinksoppa ;s]
när vi käkat klart drog vi ner till Gåårn, (yy
köpte godis (a)
sen streeeeeeeeeess till biologin ;o
ännu en tråkig lektion ..-.- sen blev det ÄÖ igen ^^
och efter det, hem (:
imorrn har vi ;

8:10 --> ÄÖ ---> 10:05 --> 5-minuters rast --> TYSKA --> 10:55 --> 5-minuters rast! --> 11:00 --> Syslöjd
12:05--> LUNCH --> 12:40 --> Fysik.. --> 13:30 --> 5 minuters rast --> ÄÖ --> 14:15 = HEM!

så här ser vårat schema ut på ett ungefär.. nästan bara 5 minutersraster (som egentligen går ut på att hämta böcker) och bara tråkiga lektioner :/
uscha.. + att vi slutar kvart över 2 VARJE dag, fast det är väl ganska bra antar jag. . <3


ge mig sommar. <3





/erika<3


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0