den vackraste stunden var när du kom

jo men så var det., och så ÄR det.



Har haft typ miljoner "slagsmål" med Uffe idag, han är bara för rolig han! men som sagt, EXTREMT jobbig, därav alla våra slagsmål. Har faktiskt inte gjort nånting på hela dagen? :o
eller ja, jag var med på E:s idrott, med nattaauh (bästavackrasteunderbaraste) (:
och såklart den bästa mathilda ;* sen va ju jossan med också.,
jaja, allt blir bra med Ivar & Johan (mathilda ivarsson & nathalie johansson) thihi (a)

Ja, somsagt så har jag alltså inte gjort ett skit idag på någon lektion förutom idrotten, för vi har haft ÄÖ typ hela tiden & jag är klar med allt så jag har suttit och ritat i böckerna :D
+ att på mattelektionen skrattade jag bara hela tiden, så det blev inget gjort där heller, inte ett endaste tal ;>
bussen hem va wonderful, för helena, saga , sandra & ALLA va så himlans glada, och sista biten med min älskade helena va INSANE ;) bäst är du gumman ;*
hihi, nej nu måste erikooh duscha ;d
vi får se om det blir nån morgonbloggning imorrn (:
sov så gott sen (: <3


ph_ jag och saga. 

du är otroligt fin, och jag intalar mig själv att du inte betyder nått, men det är precis 
tvärt om. jag kikar i skolan, och svimmar vid åsynen av dig .

bilden har inget med texten att göra!




/
erikooh<3

kommentera gärna
Postat av: Amanda :*<3

Jag förstår precis hur du känner. Precis <3

2010-01-26 @ 19:44:27
URL: http://amandous.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0