ELLE-galan 2010 del 1

Som många kanske vet så var ju ELLE galan i fredags (?) =)
hur som helst så var många kända och många som jag faktiskt inte hade en aning om existerade, bjudna (:
Och med många personer på röda mattan (som var vit) så förstår ni alla att det såklart blev många bilder (som förövrigt går att hitta på finest.se och ELLES blogg) och jag tänkte visa några annorlunda stilar ;p


Agnes Braunerhielm och Lisa Corneliusson
ursäkta, men GRÖNA läppar Agnes? :o
och hur står Lisa? :p
men såklart, det kanske var stressigt att ställa upp sig, så jag klandrar henne inte! :)
för jag hade absolut inte gjort det bättre :)



Alexander Bard, med okänd vän :)
eh, fina strumpor! :D



Bea Szenfeld och Stefan Eriksson,
skärpet och väskan kanske inte hade varit mitt förstahandsval, men vi får hoppas att
Bea gillade det! (:



Carin Rodebjer och Linn Persson
coola, men ganska annorlunda stilar :)



Charlotta Flinkenberg & Hulda Andersson
charlotta är gravid om jag inte minns fel, läste det nånstans (:
men jag tycker ändå att det va lite coolt och vågat att piffa upp det! :D
jag är faktiskt inget stort fan av Huldas lila/rosa klänning ;p



Gunilla Pontén och dottern Beata
eh, jo visst.. :p



Olof Erlandsson och Ingela Klementz-Farago
jag lämnar dom värsta till sist, det kommer en bild till.
Olof borde ha tagit en storlek mindre i byxorna och kanske skippat huvudbonaden
medans Ingela borde ha bytt outfit helt och hållet! ;$
är det sånna där skyddsglasögon som vi har i kemin? :o



Caroline af Uglas & Heinz Liljedahl
hahah, klockren! heinz kör på rödrutig kavaj och, ADIDAS GYMPASKOR?;O
hähä ..
kommer ett inlägg med dom lite normalare kläderna sen också =D
<3

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0