musik, msn & bloggen (:

här sitter jag, fryser som in i attan och ändå är jag insvept i en filt :o
funderar på om det kanske är feber? men jag slår fort bort den tanken & tänker positivt (:
dagen har varit minst sagt CRAZY! :D
jag ska försöka förklara vissa delar, men allt skulle bli FÖR mycket ;)

dagen började med Minna-Maria, en ganska normal lärare som alla gillar *GAPSKRATTAR*
hon är ALLTID lugn asso! ;o eller, nej där ljög jag, för hon hade damp idag (:
jag, nättan & becca skrattade massa, och tydligen fick man inte det? ;ss
ah, sen så sa iaf minna; Jag får ju min lön, även om inte ni lär er något!
och då sa becca; SYND! ;p och ffiffaaan vilket damp minna fick, hon skrek till becca att hon skulle ut ur klassrummet, så där försvann becca :o
men räkna med att vi fortsatte skratta, massa.. ;p
sen fick minna MINST SAGT damp på niti, oj oj.. ! då skrattade vi ännu mer ;)
cp klassen 7a (yy
sen språk, inte så mycket skratt, mest suckar ;p
hum, och sen skulle vi ha syslöjd, men ingen kom? ;o så vi körde dagens hopp o.s.v, sen drog vi och busade lite ((: lunchen, också rätt trevlig ;p
när vi kom tbx efter lunchen så kastade NÅN en jävla raket mot mig, som smällde precis bredvi mig..vilket resulterade i världens huvudvärk, pip i örat & lock för högerörat .. :o
aj aj .. men, men (:
resten av dagen sög, så TACK till ******* som kastade o.O
och nu ska jag avsluta mitt tråkiga lilla;) inlägg, GoodBye My Friends (: <3
fast först ska ni få se vad jag ägnar min lektionstid till, det är väl på tiden att vi ungdomar börjar skärpa oss, så jag börjar :D jag började med att ANTECKNA det läraren sa (yy -->



ganska suddiga bilder, men dom är tagna på lektionen, under hård press ;)



/erika<3

kommentera gärna
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

haha det var ju bra det :D jo då det är bara bra med mej också:D <3

2010-01-13 @ 19:26:50
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

älska musik =)

2010-01-13 @ 19:53:15
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Roots to Grow ♥

RE: hehe yes det gör jag :) spelar både fotboll och handboll ^^ själv då?

2010-01-13 @ 20:09:00
URL: http://rootstogrow.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0