ni får ursäkta mitt förjävliga beteende ..

men nu är det såhär, att mitt internet har bestämt sig för att JÄVLAS riktigt ordentligt med mig idag!!
så därför kommer det ingen designskola ikväll, utan imorgon.. jag har nämligen suttit & skrivit ett inlägg som är typ 15 ggr så långt som detta, och sen försvann det -.- det hände 3 ggr, sen gav jag upp, som ni förmodligen märker nu,,. morr ;@

nu tänker säket ni; men vadå är hon störd eller? det går ju återskapa senaste sessionen?
men nej hörrni, för jag va så jäklans klumpig så jag va inne på bilddagboken samtidigt och tryckte, och DÅ hängde sig skiten, så när jag tröck på ÅTERSKAPA SENASTE SESSION, kom jag till bdb -.-
så nej, nu säger jag hejdå, kommer mer info om morgondagen ikv.(:
kyyyyss :*



/erika <3

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0