sorry that i'm not an angel.

tjenixen hörrni!
matchen gick riktigt bra faktiskt, 5-5 :)
sen att det finns måååååånga idioter här i världen, domare, föräldrar, o.s.v,  det är ju en annan femma -.-
men vad som egentligen hände den där matchen, det kan vi ta om några år då jag säkerligen kommer skratta åt det ;)
nu är jag såhäääääääär trött .
det står på "helgens Att Göra" att jag ska fota nu, och så va det tänkt, men min kamera är ute på isen vid lillesjö ^^ och NEJ, det är inte så allvarligt som ni tror, för min syster håller i den och fotar dom som kör ;p
thihi, nu ska jag sätta på litte bra musik & bara mysa ;> ha det så bra!


memories worth to cry for. 





/erika <3

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0