stand upp for the champions!



Ida Ericsson & Something Special på videon, ett underbart par!

fyfan vad jag saknar det .. Sådär fort gick det för mig också,
full rulle, all the time!
Jag och min lilla ängel Maritza vad OSLAGBARA ..
Ni skulle ha kännt, eller sett samspelet mellan mig och maritza när vi gick in
på banan när det var skoltävling! Vi var taggade till tusen, och jag lutade mig fram över
hennes hals, som alltid & viskade i hennes öra; NU VINNER VI, KÖR!!!
så fort hon hörde orde, taggade hon till ännu mer. Jag satte igång grundomgången och det gick helt otroligt bra. När jag närmade mig sista hindret och skulle vända runt mot omhoppning skrek jag "KOM IGEN NU!!" min hejarklack började skrika och jag var så otroligt lycklig!
tänk er själva när det går susen, och ni hör publiken skrika "KOM IGEN ERIKA"
DRIIIIIV ERIKA" shit, den lyckan, kommer ALDRIG lämna mitt minne. <3
Och sen,, fatta vilken känsla, när jag kom där med min lilla fjording som jag inte träffat på flera månader, än mindre ridit, drar med henne till högsby & kommer FYRA!? jag va ensam fjording och alla skrattade åt oss, men fyfaan vad stolt jag var när jag red ut från banan, som LEDARE! efter ytterligare tre ekipage så ledde jag
fortfarande.
sen kom dom äldre in på sina new forest, och allt vad dom nu hade..
Men fortfarande stod jag obesegrad, sen kom det in tre tjejer som slog min tid med ynka hundradelar.
min enda tanke var, OMG!
Jag & min lilla älskling hade SLAGIT över 30 tjejer & killar på deras snobbiga hästar!

saknar den tiden.. <3


Jag har fotat lite nu iaf, det blev mest foton på Lisa & när dom va ute med bilarna & körde på isen ;)
härligt värre! =D
ska bara ladda upp bilderna så kommer dom in här sen (=




<3

kommentera gärna
Postat av: EBBA

sv; haha tack!:) trodde först att du gick i åttan eller nian;)



2010-01-09 @ 17:36:57
URL: http://ebbaal.blogg.se/
Postat av: leonora

Tack! =)

2010-01-09 @ 18:00:41
URL: http://leeoonooraa.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0