the dream of californication .

hejsan hoppsan (: nu sitter jag i bilen med datan i knäet, haha :p
mardi står i transporten & vi är framme om nån timme.
riktigt härligt att ha med sig datan kan jag säga! när jag kommer hem ska jag iaf sätta mig vid datan
& göra en ny header + att jag ska fotsätta kolla semesterställen så jag kan tjata på dennis ;)
helst av allt skulle jag vilja att vi va på väg till göteborg - landvetter nu! :')
men så är ju inte fallet precis.. ;p
när vi är framme måste jag tyvärr lämna tillbaka datan :/ men jag ska försöka fixa ett mobilt
internet till min egna bärbara .. vi får se hur det blir (:
men ni får ha det så bra sålänge & så hörs vi senare..

toddiloo (:





<3

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0