you have to trust yourself..

..to learn how to do it.

innan jag börjar vill jag bara nämna en sak!
ta aldrig illa upp och tro att det handlar om just DIG när nåon skriver på sin blogg och inte nämner namn, jag har gjort samma misstag och det finns dom bloggare som reagerar starkt på detta. Men eftersom jag inte gör det, så är det ingen fara, men det är min blogg och jag måste få säga vad jag tycker (:

jaja, jag har suttit i över en timme med varm oboy & volymen på högsta, för det är ju VINTERSTUDION på tv! :D
bästa på hela vintern är att sätta sig med en filt och lite oboy och glutta på det! :)
nu ska jag klä på mig massor av kläder, packa ner kameran och dra till gårdveda för fotodag! ^^
hörs senare dudes ;*

ph_ jag och amanda, fail bild med amandas kamera ;p


/erikoo

kommentera gärna
Postat av: h e l e n a

okej ? :pp

har inte varit med om det ..

2010-01-31 @ 18:09:19
URL: http://helenaagustafsson.blogg.se/
Postat av: M - Bloggar om personlighet, foto, skönhet och mode!

Hej. Vad tycker du att jag ska skriva om mer i bloggen?

Kram! :D


här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0